Pyter-Anne staat als één van de eerste collega’s mede aan de basis van de groei Factrics. Vijf jaar geleden werd Factrics opgericht als zusterbedrijf van Geomares, met als doel om de klanten van Product4Engineers te helpen met een effectieve online marketing aanpak. In de afgelopen vijf jaar is Factrics uitgegroeid tot een sterk team van online marketeers, gespecialiseerd in het ondersteunen van MKB-bedrijven die willen groeien, maar meestal geen eigen (online) marketeer in dienst hebben.

Pyter-Anne staat als één van de eerste collega’s mede aan de basis van de groei Factrics. Vijf jaar geleden werd Factrics opgericht als zusterbedrijf van Geomares, met als doel om de klanten van Product4Engineers te helpen met een effectieve online marketing aanpak. In de afgelopen vijf jaar is Factrics uitgegroeid tot een sterk team van online marketeers, gespecialiseerd in het ondersteunen van MKB-bedrijven die willen groeien, maar meestal geen eigen (online) marketeer in dienst hebben.

Factrics begon als een specialistisch online marketingbureau voor de technische sector. Inmiddels is het bureau doorontwikkeld naar wat we nu zijn; een online marketing team voor bedrijven het MKB, die staan te springen om goede marketing, maar niet altijd beschikken over de juiste kennis en capaciteit. We hebben nog steeds het DNA van de technische sector in het bedrijf, maar hebben inmiddels ook ruime ervaring in de bouwsector, kinderopvang, onderwijs en uitgeverij.

Pyter-Anne heeft in de afgelopen jaren een belangrijke rol gespeeld in het neerzetten van een efficiënte en transparante aanpak voor onze klanten en is als online marketeer bij veel disciplines en projecten betrokken geweest, maar de afgelopen jaren is zijn focus verschoven naar het ontwikkelen van effectieve websites. En nu mag hij zich ook mede-eigenaar van Factrics noemen.

Zijn inzet heeft er mede voor gezorgd dat er nu zo’n mooi bedrijf staat en dat we onze klanten iedere dag kunnen helpen groeien,’ aldus Bert van Riesen, mede eigenaar Factrics, ‘Heel mooi dat hij deze kans krijgt van Geomares en heel fijn om hem nu ook op papier als partner te hebben.

Wij wensen Pyter-Anne van harte alle succes in het ondernemerschap, en zijn er zeker van dat hij samen met Bert Factrics verder weet uit te bouwen!  Deze stap past in de strategie van Geomares om te focussen op informatievoorziening voor professionals in de geo, techniek en bouwsector door haar online platformen en tijdschriften,’ zegt Durk Haarsma.

Ook Pyter-Anne zelf is uiteraard zeer trots. ‘In de afgelopen 5,5 jaar heb ik mijzelf als medewerker volledig ingezet voor Factrics, waar het begon met een paar uur per week werd het al snel een volledige week. Factrics moest helemaal vanaf de grond worden opgebouwd en daarin kon ik goed diverse processen efficiënter maken,’ vertelt hij, ‘ Samen, met name met Bert, hebben we Factrics gemaakt totdat wat het nu is. Dat ik mijzelf daar nu mede-eigenaar van mag noemen is vanzelfsprekend een fantastische beloning. Daarin wil ik Durk en Meine ontzettend bedanken voor deze kans!’

Een grote verandering voor Factrics dus. Wat niet verandert, is dat wij ons iedere dag in blijven zetten voor onze klanten. Onze focus blijft om ervoor te zorgen dat ieder bedrijf goed resultaat kan behalen met een goede (online) marketing aanpak, ook als je niet beschikt over een heel team van marketeers.

Deel dit artikel met je collega's of vrienden!

Starten met zoekmachine adverteren?

Wil je graag starten met zoekmachine adverteren, of wil je bestaande campagnes laten optimaliseren? Onze SEA-expert helpt je graag met het behalen van zo veel mogelijk resultaat!

Andere vraag?

Heb je nog andere vragen of advies of hulp nodig bij technische B2B-marketing issues? Neem gerust contact met ons op via de mail of per telefoon.