De uitdaging bij Murrelektronik

De vraag vanuit Murrelektronik: “We willen beter vindbaar zijn en een goede content marketing aanpak. Met een goede campagnesite die we eenvoudig zelf kunnen beheren. Om daarmee heel gericht onze doelgroep te bereiken met campagnes en vindbaar te zijn.”

Activiteiten

We hebben dit vertaald naar een effectieve online marketing aanpak en hebben o.a. de volgende zaken gerealiseerd

Websiteontwikkeling

Een goed vindbare WordPress site, gericht op content.

LinkedIncampagne

We zetten gericht LinkedIn campagne in voor bekendheid en leadgeneratie. Doordat we hiermee heel gericht kunnen targetten op bedrijf en functietitel, zijn we goed in staat om de juiste mensen te bereiken.

Emailmarketing

Email marketing voor retentie, relatiebeheer en cross-sell.

Leadgeneratie

De campagnes en online kanalen genereren website bezoekers en leads. We brengen prospects en leads in beeld met Leadinfo.

Het resultaat

Een goede online marketing aanpak voor Murreleketronik. Meer bekendheid onder de juiste doelgroep, groei van leads en prospects. De database met prospects en het klantbestand groeit!

Wat zegt de klant?

“Factrics is een verlengstuk van mijn marketingafdeling. Zowel op operationeel niveau, als in het meedenken bij complexe processen. De communicatie is helder en open, en voelt erg plezierig.”

Lisette Verkooijen
Marketing Manager – Murrelektronik